طراحی سایت را به چه شرکت هایی بسپاریم

آیا شما هم برای طراحی سایت خود به دنبال یک شرکت خوب می گردید. چه آیتم هایی باعث برتری یک شرکت نسبت به شرکت دیگر می گردد.بهترین شرکت کدام است؟ 

اگر شما اطلاعات چندانی در خصوص طراحی سایت ندارید که غالبا نیز این در مورد بیشتر بازرگانان صادق می باشد این مقاله شما ذر یافتن یک طراح خوب یاری می کند.

انتخاب یک طراح وب سایت بسیار شبیه به انتخاب یک معمار برای ساختن یک خانه است. شما به دنبال خانه ای هستید که ظاهری زیبا  دارای امکانات خوب و قابل اطمینان باشد.  اولین قدم برای یافتن شرکتی که بتواند ثابت کند که این سه خصوصیت را داراست ، یافتن شرکتی است که دارای یک تیم با تجربه باشد.

مطمئن شوید که شرکتی که انتخاب می کنید چندین سال در زمینه طراحی فعالیت داشته باشد و اعضای تیم آن در زمینه کاری خود تجربه لازم را داشته باشند.کار را یک تیم باید پیش ببرد نه یک شخص.اگر یک نفر بخواهد  به تنهایی خانه شما را بسازد نتیجه آن چه خواهد شد؟ برای ساخت یک تیم مجرب و کامل مورد نیاز است.برای ساخت یک سایت ما نیازمند یک طراح گرافیست ، یک برنامه نویس و یک مدیر بهبود نتایج جستجو یا به عبارنی مدیر سئو هستیم. این موارد شما را مطمئن می سازد که کار به بهترین وجه ممکن پیش خواهد رفت.درست مانند زمانی که یک تیم  متشکل از افراد متخصص خانه شما را می سارد.برقکار کار خودش را انجام می دهد و لوله کش نیز همینطور. نتیجه کار نهایی بطرز چمشگیری کارآمدتر از زمانی است که یک نفر بخواهد همه کار ها را انجام دهد.

سوابق کاری

برای اینکه مطمئن شوید شرکت طراح وب می تواند سایت مورد نظر شما آنطور که می خواهید طراحی کند یا خیر ،بهترین راه مراجعه   به سوابق کاری آن شرکت می باشد. هر چند که اکثر شرکت های طراح وب سایت ،دقیقا آن وب سایتی را که مد نظر شماست را در سوابق خود ندارند علی الخصوص زمانی که وب سایت مورد نظر شما خیلی خاص باشد اما مطمئن شوید که  آن خصوصیات و کارهایی را که مورد نظر شماست را می توانند  انجام دهند. اگر وب سایتی را نیاز دازید که  در آن بازدید کنندگان بتوانند بصورت آنلاین خرید کنند حتما مطمئن شوید شرکتی که انتخاب کرده اید در گذشته در زمینه تجارت الکترونیک و قروش آنلاین دارای سابقه  خوبی باشد . به طراحی گرافیکی سایت های که توسط آن شرکت  انجام گرفته است توجه کنید  و ببینید که آیا این طراحی ها با سبکی و سیاقی  که شما برای سایتان مد نظر دارید همخوانی دارد یا خیر. رو دربایستی را کنار بگدارید یک شرکت معتبر در  خصوص ارائه نمونه سایت های قبلی به شما مشکلی نخواهد داشت.
 

دفتر شرکت کجاست؟

مطمئن شوید شرکتی که شما انتخاب کرده اید حتما دارای دفتر کار مشخصی باشد و حتما آن ها در محل دفترشان ملاقات کنید. این موضوع به شما کمک خواهد کرد تا در دام شرکت های کلاه بردار نیفتید. برخی مواقع وقتی از  شرکتی که ادعای فراوان دارد بازدید می کنید متوجه می شوید تنها بک نفر در زیر زمین یک ساختمان با یک خط تلفن مشغول کار می باشد.

خدمات مشتریان

نحوه برخورد یک شرکت با مشتریان بخوبی بیانگر مدیریت کاری و محصولات و یا خدمات آن شرکت می باشد.
حتما شرکتی را انتخاب کنید که به تمام تماس های شما  (و یا حداقل پیغام هایتان )بخوبی پاسخ می دهد. ودر زمان مناسب سایت شما را بروز رسانی می کند. اگر درخواست های شما به سرعت انجام می پذیرند می توانید بگویید با شرکتی طرف هستید که به موقع به نیاز مشتریان خود یاسخکو می باشد اما توجه داشته باشید که برخی از تقاضاهای خاص جهت پاسخگویی زمان نیاز دارند.