بهترین تولیدکنندگان فلش مموری تبلیغاتی اختصاصی در ایران کدامند

در سال های اخیر فلش مموری بعنون یک هدیه تبلیغاتی جایگاه ویژه ای را پیدا کرده است . اما استفاده فراوان از این هدیه تبلیغاتی توسط شرکت ها سبب گردیده است تا حدودی از چذابیت این هدیه تبلیغاتی کاربردی کاسته شود. اما در این میان استفاده از فلش مموری های اختصاصی بسیار موثر بوده و به دلیل خاص بودن و کمیاب بودن این نوع فلش مموری های ، دریافت کنندگان این نوع هدیه آن را نزد خود نگهداری کرده و همیشه به یاد شما خواهند بود . خوشبختانه امروزه طراحی این فلش مموری در داخل کشور میسر گردیده است . در این میان چند شرکت محدود فلش مموری احتصاصی را به حالت دوبعدی و یا سه بعدی متناسب با لوگو و یا شکل محصول تولیدی شما طراحی و تولید می کنند . نکته بسیار مهم در طراحی این نوع فلش مموری های تبلیغاتی در درجه اول ظرافت در طراحی و در درجه بعدی استفاده از متریال مناسب  و با کیفیت در بدنه فلش مموری و استفاده از چیپست های معتبر از برندهای مشهور نظیر توشیبا و سامسونگ می باشد که دارای گارانتی می باشند . خوشبختانه شرکت های معرفی شده توسط دیذه بان تبلیغ از هر حیث کالای با کیفیت و مناسبی را تولید و عرضه می نماید . برای تهیه فلش مموری اختصاصی از لوگو و یا شکل محصولات خود کافی است تنها تصویری از لوگو و یا محصول خود را ارسال فرمایید تا بصورت رایگان طرح اولیه آن توسط طراحان خبره تهیه و پس از تایید طرح و رنگ و انتخاب ظرفیت فلش مموری نسبت به تولید آن اقدام گردد . در این مقاله سعی خواهیم کرد به چند سوال متداول در خصوص فلش مموری تبلیغاتی اختصاصی پاسخ دهیم:

1- حداقل تیراژ سفارش جت فلش مموری اختصاصی چقدر است؟

حداقل تیرآژ سفارش 200 عدد می باشد البته امکان تولید به تیراژ کمتر هم از لحاظ فنی امکان پذیر است ولی از لحاظ اقتصادی قیمت تمام شده برای شما مقرون به صرفه نخواهد بود

2- قیمت فلش مموری تبلیغاتی اختصاصی به چه صورت است ؟

خوشبختانه بر خلاف تصور عموم که فکر می کنند فلش مموری اختصاص  خیلی گران باشد ، در واقع اصلا این طور نیست و این فلش ها نسبت به فلش مموری های تبلیغاتی هم طرفیت خود اندکی گران تر می باشند.

3- مدت زمان لازم جهت تولید فلش مموری اختصاصی به چه صورت است؟

معمولا پس از تایید طرح توسط مشتری در حدود یک ماه برای تولید زمان می برذ

4- از کجا مطمئن شویم فلش مموری تولید شده دقیقا مشابه طرح ارایه شده باشد؟

همانطور که قبلا اشاره گردید شرکت های معرفی شده توسط دیده بان تبلیغ از شرکت های مطرح و باسابقه هستند و در این خصوص تضمین لازم را به شما می دهند . از طرف دیگر سابقه موجود این شرکت ها و کارهایی که برای موسسات بزرگ دولتی و یا شرکت های خصوصی بنام انجام داده اند گواه این موضوع می باشد در این خصوص نمونه هایی از چند فلش مموری تبلیغاتی اختصاصی که توسط این شرکت ها برای موسسات و شرکت های معتبر دولتی و خصوصی تولید شده اند را برای شما به نمایش خواهیم گذاشت.درضمن شما می توانید جهت مشاوره رایگان در خصوص بهترین تولیدکنندگان فلش مموری اختصاصی در ایران از طریق ایمیل و یا تلفن دیده بان تبلیغ با ما در تماس باشید.

ا