بهترین نرم افزار حسابداری جهت کسب و کارهای کوچک کدامند

شاید شما به تازگی کسب و کار کوچکی را راه اندازی کرده باشید و جهت نگهداری و ثبت حساب های خود در جستجوی یک نرم افزار خوب باشید. توصیه ما به شما این است که از ابتدا یک سیستم خوب و معتبر را با تحقیق لازم جهت کار خود انتخاب نمایید.

شاید از قبل اسم چند نرم افزار مختلف به گوش شما خورده باشد و تمایل به خرید آن ها داشته باشید . اما نکته مهم در خصوص انتخاب یک نرم افزار خوب این است که شما باید قیل از خرید بررسی لازم را در این خصوص انجام دهید . اولین گام این است که از افراد مطمئن و بی طرف در این خصوص سوال نمایید . از مشاوره حداقل 3 فرد مطمئن در این خصوص استفاده کنید. 

در این مرحله  شما نام چند شرکت تولید کننده نرم افزار را بدست آورده اید. اما نکته ای که اینجا باید بدان اشاره کنم این است که  شما بدنبال یک نرم افزار در حد یک کسب و کار کوچک هسنید نه به دنبال یک نرم افزار حسابدادی کامل و جامع . چرا که اولا کار با این نرم افزارها  چون بصورت حرفه ای می باشند سختر و قیمت خود نرم افزار و هزینه پشتیبانی سالانه آن بسیار گرانتر می باشد . ضمن اینکه برخی امکانات آن برای شما کار بردی ندارد . بنابراین ممکن است شخصی این گونه نرم افزار ها را به شما معرفی نماید  و اظهار دارد این شرکت بهترین شرکت تولید کننده نرم افزار در ایران می باشد و واقعا هم ممکن است درست بگوید ولی این انتخاب ، انتخاب مناسبی برای شما نیست اما برای یک شرکت بزرگ بهترین گزینه است.

 بنابراین پس از انتخاب چند شرکت که در زمینه تولید نرم افزارهای حسابداری جهت کسب و کا رهای کوچک فعالیت دارند با باید به ارزیابی این نرم افزار ها پرداخت . نکته دیگری که باید بدان اشاره کرد این است که اطلاعات شما در هنگام خرید نرم افزار باید کاملا بروز باشد . یعنی این که ممکن است شرکتی سال های قبل بهترین تولید کننده نرم افزار حسابداری جهت کسب و کارهای کوچک بوده است ولی امروز دیگر به هر علتی ممکن است در رتبه دوم و یا سوم و حتی پایین تر قرار داشته باشد و شما از نام آن ها بی اطلاع باشید. 

از موارد مهم دیگر در انتخاب یک نرم افزار خوب ارایه خدمات پشنیبانی مناسب جهت آن نرم بعد از خرید آن می باشد . بعد از این که نرم افزار مورد نظر خود را  پس از تحقیقات شخصی و مشاوره با دوستان انجام دادید . با ما تماس بگیرید ،ما بهترین گزینه را به شما معرفی خواهیم نمود و  همچنین می توانید از مشاوره  متخصصین بنام این رشته بصورت رایگان  استفاده نمایید.